Le Blog de Chita et Vpn

J+7312



Les achats
vpn


vpn
نحوه استفاده از VPN و دلیل موردنظر شما
اگر می خواهید بدون ردیابی ، آنلاین تماشا و خواندن هر آنچه را می خواهید در اینترنت داشته باشید ، به VPN نیاز دارید. ما نحوه استفاده از آن را توضیح می دهیم.
VPN یک شبکه خصوصی مجازی است. این را به عنوان یک ارتباط جاسوسی بین شما و اینترنت در نظر بگیرید که هر کسی را از دیدن تجارت شما و اطلاعات مالی و شخصی شما که بین دستگاه شما و وب سایت شما جابجا می شود متوقف می کند.

دلایل زیادی برای استفاده از VPN وجود دارد و در اکثر کشورها قانونی است.

نحوه استفاده از VPN
1. برای یک سرویس VPN ثبت نام کنید
ابتدا سرویس VPN را انتخاب کرده و برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید ، آن را راه اندازی کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید (که به عنوان بخشی از ثبت نام در سرویس انتخاب کرده اید). برخی از ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند در عوض با کد فعال سازی وارد شوید ، اما برنامه به شما می گوید آنچه را باید وارد کنید.

هنگام ثبت نام ، می توانید مدت زمان مشترک شدن را انتخاب کنید. در بیشتر موارد ، هرچه بیشتر می روید ، هزینه های ماهانه شما ارزان تر می شود. در تمام موارد نادر ، آنها 30 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهند تا در صورت عدم رضایت بتوانید سرویس را امتحان کنید و بازپرداخت کنید.

2. سرور VPN را انتخاب کنید
وقتی وارد حساب خود می شوید ، معمولاً یک دکمه قابل مشاهده "اتصال" و احتمالاً گزینه ای برای انتخاب سرور به طور خودکار بر اساس نزدیک ترین یا نزدیکترین به شما یا سریعترین اتصال را مشاهده خواهید کرد.

می توانید لیستی از کشورها یا نقشه ای را مشاهده کنید. در مورد NordVPN ، که ما در اینجا از آن استفاده می کنیم ، صفحه اصلی هم نقشه قابل کلیک و هم منویی از سرورهای اخیراً استفاده شده ، سرورهای اختصاصی و لیست کاملی از مکانها را نمایش می دهد.

فقط روی یکی کلیک کنید و منتظر بمانید تا بگویید "Connected" یا "Secure". این معمولاً فقط چند ثانیه طول می کشد ، اما ممکن است حدود 20-30 ثانیه باشد.
سپس مکان سروری که به آن متصل می شوید مکان مجازی شماست ، به این معنی که اینترنت فکر می کند شما در حال حاضر در آن مکان هستید. بنابراین ، سرور انتخابی شما تا حد زیادی به آنچه می خواهید از VPN استفاده کنید بستگی دارد.

شاید ارزش داشته باشد برای مرور وب مشترک سروری را در یک کشور یا حتی یک شهر انتخاب کنید ، زیرا این باعث می شود یک سطح از حریم خصوصی افزایش یابد که در غیر اینصورت به دست نمی آورید.
اگر می خواهید نمایشی را تماشا کنید که فقط در Netflix آمریکا باشد ، باید یک سرور مستقر در آمریکا انتخاب کنید یا برای تماشای BBC iPlayer ، به یک سرور مستقر در انگلیس نیاز دارید. البته توجه به این نکته مهم است که این امر با هر دو شرایط خدمات مغایرت دارد اما غیرقانونی نیست.
اگر می خواهید از سرور دیگری استفاده کنید ، معمولاً فقط می توانید روی آن کلیک کنید یا در فهرست ضربه بزنید ، و می توانید VPN را با ضربه یا کلیک روی قطع ارتباط خاموش کنید.

3. تست کنید که VPN کار می کند
برای اثبات یافتن مکان واقعی خود ، می توانید از IPleak.net استفاده کنید ، که به شما نشان می دهد آدرس IP مجازی (و موقعیت مکانی) شما چیست. باید محل تقریبی سروری باشد که انتخاب کرده اید.
برای خرید وی پی ان چیتا وی پی ان از طریق لینک موجود در پایین این نوشته استفاده کنید
(cliquez ici pour suivre le lien)
Message déposé le 17.05.2021 à 10:06 - Commentaires (0)




 Ajouter un commentaire

Votre nom


Votre e-mail


Votre commentaire


 Livre d'Or

 Contact



Tous les messages
vpn


Créez votre blog sur Bebenautes.com
EVJF
Mariage